English French German Italian Russian Spanish
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterBugün30

E-Posta:
İçerik:
Resim Doğrulaması: Güvenlik Resmi Resmi Yeniden Yükle

Özlem Emre Üzgör: Çok Mutluyuz..

Balayımızı Otelinizde geçirdik, Başta personelinizin alakası, harika yemekleriniz, havuzunuz ve müthiş plajınız, sizin vasıtanız ile katıldığımız tekne turu, şeytan sofrası gezisi vs.. herşey mükemmeldi ve çok çok mutlu olduk.. Hayatımızın en güzel tatiliydi.. yakınlarımıza gönül rahatlığı ile tavsiye edebileceğimiz ve sürekli tatil yapmak isteyeceğimiz bir otel.. Evlilik yıldönümüzde de tekrar görüşmek üzere.. Herşey için teşekkür ederiz.. Smile

Cumartesi, 17 Eylül 2011

Cengiz Budan: gönülden tesekkürler

Ayvalik Badavut u Hüseyin Bey in cektigi güzel resimler den tanidim ve dedimki burada tatil yapmaliyim Pismanda olmadim Hüseyin Bey basta olmak üzere tüm Otel Personeline özelliklede Ali ve Bülent Bey kardeslerime cani gönülden tesekkür ederim Benesim Güzin kizkardesim Ebru Babam Fahrettin Annem Seniye sizin sicak ilginizden ve alakanizden cok memnun kaldik tam bir AILE ortami Seneye görüsmek üzere Hüseyin Bey Kendinize iyi bakin Esenlikler

sibel: ideal bir yer

Tavsiye üzerine iki kızım ve abimle otelinizde tatilimizi yeni geçirdik Stres atmak ve düşüncelerinizden arınmak için ideal bir yer EMRELİ OTELLobide bizi karşılayan ve tüm konukları ile birebir ilgilenen otel müdürü HÜSEYİN Beye Müjgan Hanıma Bize her akşam elleriyle birbirinden leziz yemekler hazırlayan OKAN Ustaya yemek dağıtımında güler yüzünü eksik etmeyen SEMRA Hanıma AYŞE ve YEŞİM hanıma Esprileri ve çalışkanlıkları ile garson arkadaşlardan ORHAN Beye UĞUR BeyeTOLGA Beyeplaj ve havuz başında emekleri güzel sohbetleri için ALİ BeyeSALİH BeyeBÜLENT Beye vee küçük MERT E sonsuzzzz teşekkürler

NAGEHAN ÜNSAL BARBAROS: yemekler süperdi

tatilimizi geçirmek için geldiğimiz otelinizden çok memnun kaldıközellikle çalışanlar oldukça güler yüzlü ve yemekler süperditüm çalışanlara teşekkürler

SEFİNE GÖZKOR: mutlaka görülmeli

04 Ağustos 2009 tarihinde geldik ve hala burdayız 3 gün kalacağız keşke izinimiz daha uzun olsaydıda biraz daha kalabilseydikBen eşimle tavsiye üzerine geldim çok memnunum Ayvalık emreli otel hatta şeytan sofrası bir doğa harikası mutlaka görülmeli diyorum

savaş peker: kendinizi kutlamalısınız

tatilimizi büyük bir keyif alarak yaptık özellikle Hüseyin bey Müjgan hanım Bülent DenizSema ve tüm çalışanlara teşekkür ediyoruz insanlara bu kadar sıcak bir ortam sunduğunuz için kendinizi kutlamalısınız

Salı, 27 Nisan 2010

servet erdoğan: bu senede düşünüyoruz

2007 sezonunda kaldıkçok güzeldi özellikle aile için uygun bir yerinşallah bu senede düşünüyoruzçalışanlara ve güzel yemekleri yapan ve serviste güler yüzleriyle sundukları yemeklere sevgilerini katan herkeze selamlar

HURİGÜL YAZICI: Seneye görüşmek dileğiyle

Merhaba200609280609 tarihleri arasında Emreli otelde kaldık ve çok memnun kaldıkKendinizi gerçekten evinizdeymiş gibi rahat ve güvende hissediyorsunuzBaşta otel yöneticisi Hüseyin beye misafirperverliğinden ve yakın ilgisinden dolayı ve diğer çalışanlarına sonsuz teşekkürlerSeneye görüşmek dileğiyle
Cevabımız: çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için umarım karadeniz geziniz de güzel geçer Görüşmek dileğiyle selamlar
Hüseyin YANIK

necat demirel: Herşey çok güzeldi

otelinizi çok beyendik 2 gelişiniz herşeyden çok mumnun kalduk teşekkür ederiz seneye yine oradayız

HURİGÜL YAZICI: gerçekten güzel bir ortam

Merhaba2006200928062009 tarihleri arasında Emreli otelde kaldık ve çok memnun kaldıkKendinizi evinizdeki gibi rahat hissediyorsunuzgerçekten güzel bir ortam Başta otel yöneticisi Hühüseyin bey ve diğer çalışanlarına sonsuz teşekkürlerMutlaka yine geleceğiz